Voller Klang für die Ukraine-Hilfe / Poln zvok za pomoč Ukrajini

Die aus Globasnitz/Globasnica stammenden und in Wien lebenden Schwestern Mira und Sara Gregorič geben als Duo Sonoma am kommenden Sonntag um 17 Uhr in unserer Werkstatt Florian in Globasnitz ein Benefizkonzert. Dabei werden auch Windlichter, die die Künstlerin Nežika A. Novak mit Klient*innen der Einrichtung geschaffen hat, verkauft. Der gesamte Erlös geht an unsere Ukraine-Hilfe.

Sestri Mira in Sara Gregorič, ki prihajata iz Globasnice in živita na Dunaju, bosta kot Duo Sonoma prihodnjo nedeljo ob 17. uri v Caritasovi delavnici Florian v Globasnici priredili dobrodelni koncert. Naprodaj bodo tudi lampijoni, ki jih je umetnica Nežika A. Novak ustvarila s klienti in klientkami ustanove. Ves izkupiček gre za pomoč Ukrajini pod okriljem Caritas.

Wenn die Gitarristin Sara Gregorič (28) und Violinistin Mira Gregorič (27) am kommenden Sonntag (8. Mai) in unserer Werkstatt Florian/delavnica Florian in Globasnitz/Globasnica ihre im Lockdown entstandene CD „I“ („Eins“) präsentieren, dann erwartet die Besucher*innen ein musikalischer Spaziergang zwischen Klassik, Folklore und Jazzelementen, bei dem auch die Kärntner Volksmusik grüßt. Die Schwestern – beide Pädagoginnen –, die bereits im Volksschulalter begonnen haben, gemeinsam Musik zu machen – oft auch mit ihrem Vater, dem klassischen Gitarristen und Pädagogen Janez Gregorič – treten bei diesem „Heimspiel“ zugunsten unserer Ukraine-Hilfe auf. Sie lassen voller Klang Gitarre und Violine wider den Krieg im Herzen Europas erklingen. Auch die Künstlerinnen Nežika A. Novak und Barbara Möseneder-Köchl stellen sich in den Dienst der guten Sache, indem sie Werke spenden, die Hauptgewinn der Tombola sind.

Ko bosta kitaristka Sara Gregorič (28) in violinistka Mira Gregorič (27) naslednjo nedeljo (8. maja) v delavnici Caritas Florian v Globasnici predstavili svojo zgoščenko "I" ("Ena"), ki je nastala v času lockdowna, na obiskovalce in obiskovalke čaka glasbeni sprehod med klasičnimi, folklornimi in jazz skladbami. Prisotna bo tudi koroška ljudska glasba. Sestri - obe pedagoginji -, ki sta se začeli ukvarjati z glasbo že v osnovni šoli - pogosto z očetom, klasičnim kitaristom in pedagogom Janezom Gregoričem - nastopata na domačem terenu v korist ukrajinski pomoči koroške Caritas. S polnim zvokom kitare in violine želita igrati proti vojni v srcu Evrope. V dober namen bosta umetnici Nežika A. Novak in Barbara Möseneder-Köchl podarili svoja dela, ki so glavna nagrada pri tomboli.

Handgefertigte Friedenslichter / Ročno izdelane luči miru

Der slowenische Kulturverein Globasnitz/SKD Globasnica hatte Bedürfnis und Idee, sich für die Menschen, die im Krieg unfassbares Leid erfahren, zu engagieren. Deren Obfrau Maria Markitz sagt: „Das Leid der Menschen geht uns allen sehr nahe. Wir wollen mit dem Konzert ein Zeichen gegen den Krieg setzen und mit unseren Möglichkeiten helfen. Das Glück, das wir beim Musikgenuss spüren, wünschen wir auch den vom Krieg betroffenen Menschen.“ Der SKD Globasnica veranstaltet in Zusammenarbeit mit dem Caritas:Team Lebensgestaltung am Muttertag den Benefizabend, bei dem auch Kunsthandwerk aus der Werkstatt Florian verkauft wird. Künstlerin Novak hat mit sechs Klient*innen dafür schöne Windlichter aus Ton, quasi Friedenslichter, geschaffen. „Der Kreativtag mit Frau Novak war für uns alle lehrreich und interessant. Wir haben eine neue Methode des Töpferns kennengelernt“, erzählt Diplomsozialbetreuerin Nadine Reiber, die im Tonatelier unserer Einrichtung für Menschen mit Behinderung beim Entstehen individueller Werke unterstützt.

Unser Direktor Ernst Sandriesser freut sich über das Engagement zugunsten unserer Ukraine-Hilfe: „Die Musik motiviert uns, unser Herz für die Not zu öffnen. Jeder kann einen Beitrag leisten und jeder noch so kleine Beitrag zählt und hilft den betroffenen Menschen. Ein herzliches vergelt´s Gott allen Unterstützer*innen!“

Slovensko kulturno društvo (SKD) Globasnica je želelo pomagati ljudem, ki v vojni doživljajo neverjetno trpljenje. Predsednica društva Maria Markitz pravi: »Trpljenje ljudi je zelo blizu vsem nam. S koncertom želimo biti zgled proti vojni in pomagati po naših možnostih. Tudi ljudem, ki jih je prizadela vojna, želimo srečo, ki jo občutimo ob glasbi.« V sodelovanju s Caritas:Tim oblikovanje življenja SKD Globasnica organizira dobrodelni večer ob materinskem dnevu, kjer se prodajajo tudi ročna dela iz delavnice Florian. Umetnica Novak je s šestimi klienti in klientkami ustvarila čudovite lampione iz gline, takorekoč luči miru. »Ustvarjalni dan z gospo Novak je bil za vse nas poučen in zanimiv. Spoznali smo nov način lončarstva,« pravi socialna delavka Nadine Reiber, ki v ateljeju Caritas ustanove podpira ljudi s posebnimi potrebami pri nastajanju individualnih del.

Ravnatelj Caritas Ernst Sandriesser je vesel zavezanosti ukrajinski pomoči Caritas: »Glasba nas motivira, da odpremo svoja srca za potrebe. Vsak lahko prispeva svoj prispevek in vsak še tako majhen prispevek šteje in pomaga prizadetim ljudem. Najlepša hvala vsem dobrotnikom in dobrotnicam!"

Ihre Spende hilft / Vaš dar pomaga

Bitte helfen auch Sie und spenden Sie unter dem Spendenkonto Kärntner Sparkasse, IBAN AT40 2070 6000 0000 5587 mit dem Kennwort "Nothilfe Ukraine" oder gleich online: